En met de jaarwisseling zijn we zo officieel ook aan een nieuw wielerseizoen begonnen. Bij Visma-Lease a Bike rijden ze dit jaar opnieuw in de vertrouwde kleuren.
Zelfde shirt
Sterker nog: aan het shirt van de Nederlandse topformatie verandert zelfs helemaal niets. Visma-Leasa a Bike kiest naar eigen zeggen voor continuïteit en blijft dus bij hetzelfde design van shirt, hoewel kledingsponsor AGU verdween, en de ploeg nu zelf haar shirts maakt.
Jasper Saeijs, Marketing en Communicatie Manager, geeft meer uitleg bij het idee. “Door vast te houden aan hetzelfde ontwerp en onze geel-zwarte kleuren, versterken we de identiteit die we de afgelopen jaren hebben opgebouwd."
"Gedurende het seizoen lanceren we meerdere campagnes die onze unieke cultuur en identiteit benadrukken. We zijn klaar voor een nieuw seizoen en kunnen niet wachten om The Power of the Beehive te laten zien.”
Staying true to our yellow and black. Embodying The Power of the Beehive. 🐝 #beyondvictory
— Team Visma | Lease a Bike (@vismaleaseabike) January 1, 2025
Shop our 2025 kit: https://t.co/lDVJkw6HWj pic.twitter.com/qJ7Zq143ZO
Reactie Plugge
Ook CEO Richard Plugge kwam met een reactie op de clubwebsite. “Ik ben blij dat we doorgaan met geel en zwart, omdat het vertegenwoordigt wie we zijn en waarvoor we staan."
"De prestaties die we in deze kleuren hebben behaald, zijn een bewijs van onze kracht als team. Ons succes komt voort uit samenwerken aan ons gemeenschappelijke doel: inspireren door samen te winnen.”
TEAM 🔥 pic.twitter.com/51d3eDwXd9
— Team Visma | Lease a Bike (@vismaleaseabike) January 1, 2025
Pauline in yellow = 🤩 pic.twitter.com/1DkX7qyjyk
— Team Visma | Lease a Bike Women (@visma_lab_women) January 1, 2025