Remco Evenepoel heeft een wel heel bijzondere mijlpaal bereikt! Op YouTube heeft hij namelijk de magische grens van 100.000 abonnees gepasseerd. Knap werk, Remco!
Niet alleen op de fiets, maar ook daarbuiten gaat het de Belg van Soudal Quick-Step dus duidelijk voor de wind. Zijn video's op YouTube worden namelijk bijzonder goed bekeken en ook met zijn aantal abonnees gaat het steeds beter.
Het gaat op het videoplatform zelfs zó goed dat hij van de dochteronderneming van Google LLC een pakketje c.q. prijsje opgestuurd kreeg: de zogeheten Creator Award.
Evenepoel gaat lekker
Die Creator Award is in het leven geroepen om om populaire YouTube-kanalen te erkennen. YouTubers met 100.000 abonnees mogen zich gelukkig prijzen met een zilveren Creator Award, terwijl men voor een gouden Creator Award maar liefst 1.000.000 abonnees moet hebben. Gaat dat Evenepoel ook ooit lukken?
In een video op Instagram bedankte Evenepoel al zijn (trouwe) volgers. ''Bedankt iedereen voor het tonen van zoveel liefde voor dit project en het abonneren op ons kanaal! Vergeet niet te blijven kijken en te abonneren. Laat me in de reacties weten wat je in de toekomst graag zou willen zien aan video’s.''